Prezeranie online videa stúplo o 34 percent
Prehrávanie online videa v USA minulý rok a jeho prognózy do budúcna…
Zdá sa, že američania sa stávajú viac pohodlnejšími v pozeraní online videa na internete. A Google je v tomto jasný víťaz.
Užívatelia internetu v USA videli v novembri 12,7 miliárd online videí, čo je nárast o 34 percent v porovnaní s rokom dozadu. Vyplýva to z čísel zverejnených výskumníkmi trhu z ComScore.
Vďaka Youtube vedú Google stránky s viac ako 5,1 miliárd videní, čiže 40,3 percentným podielom na poli online videí. Druhým v poradí je Fox Interactive Media a udržuje si výrazný odstup od prvého Googlu s vyše 439 miliónmi videní, čo je 3,5 percenta. Tretie miesto si drží Viacom Digital približne s 325 miliónmi videní videí a v tesnom závese za ním sú stránky Yahoo! a stránky od Microsoftu. Podrobnosti môžete vidieť v tabuľke na obrázku.
Údaje z ComScore taktiež ukázali, že 77 percent všetkých užívateľov internetu v USA si v roku 2008 zobrazilo online video, a že priemerná dĺžka sledovania online videa divákmi bola 273 minút.
To je dobrá správa pre všetky projekty, ako je YouTube a Hulu, ktoré sa snažia vybudovať online reklamný trh okolo videa a implementovať ho do videa. Analytici očakávajú, že trh pre videoreklamy vzrastie o 45 percent a to na 850 miliónov dolárov v tomto roku.
Ďalšie štúdie hovoria o nasledovnom raste v najbližších rokoch: 1,25 miliárd dolárov v roku 2010; 1,85 miliardy dolárov v roku 2011; 3 miliardy dolárov v roku 2012 a 4,6 miliardy dolárov v roku 2013.
Zdroj: http://news.cnet.com
Pozri si ďalšie zaujímavé odkazy…: